Tietgenbyen

Som fast sparringspartner er det vores opgave konstant at holde Titegenbyens profil skarp og deres kendskab højt. Det gør vi bl.a. via business magasinet FREMSYN, Direct Marketing og en digital strategi for Tietgenbyens tilstedeværelse på LinkedIn, Google og deres eget website.

  • Årlig marketingplan
  • Digital strategi
  • Indhold: strategi og eksekvering
  • Eksekvering af on- og offline mails
  • Responsivt website
  • Ranking: side 1 på Google på alle vigtige søgeord

Tietgenbyen skal være top of mind

Vores brede erfaring med markedsføring af byggeprojekter til både private og det professionelle marked har givet os en solid platform for arbejdet med Tietgenbyen. 

Uden at tale direkte om salg af erhvervsgrunde, og uden at nævne Tietgenbyen, skaber vi et klart billede af, hvilke fordele der er ved at slå sig ned netop dér. Vi underbygger opfattelsen af, at Tietgenbyen specifikt og Odense generelt er et center for viden og visionære, videnstunge og fremsynede virksomheder. 

 

 

Under the theme Branding gennem byggeri og beliggenhed (branding through construction and location) we demonstrate how businesses have the opportunity of using their location and appearance to their advantage. When we focus on the value of branding, we tell the story of JBS and the sponsor concept, which saw the light of day when the underwear specialist started cooperating with the Real Madrid Star Cristiano Ronaldo.

Without using the words “sale of land” and without even mentioning Tietgenbyen, each magazine boasts all the extra benefits of buying land in Tietgenbyen. We equate Tietgenbyen and Odense and stage the city and the business park as a knowledge hub for visionary businesses.

Virker det?

Vi anvender FREMSYN magasinet til at positionere Tietgenbyen som et erhvervsområde, der både er centralt placeret i Danmark og giver optimale rammer for at drive fremsynet virksomhed. 
 

 

Hver udgave af magasinet bringer ny viden og inspiration, der kan hjælpe erhvervslivet med at se deres forretning fra et nyt - fremsynet - perspektiv. 

Set fra min stol er vores strategiske samarbejde med Rechnitzer særdeles givende for Tietgenbyens overordnede markedsføringstiltag. Tietgenbyen er en del af Odense Kommune, hvilket gør, at markedsføringen - sammenlignet med markedsføring af private virksomheder - er en balancegang. Det forstår Rechnitzer - og de formår at holde den rette balance. De udfordrer samtidig på konstruktiv vis vores strategiske tilgang, hvilket vi sætter stor pris på.

Allan Tolstrup
Tietgenbyen, Odense Kommune, By- og kulturforvaltningen

Ét klik - så er vi der!

Se flere cases Kontakt