Nyheder

Vi flytter varer, markedsandele og holdninger

Hos Rechnitzer reklamebureau har vi skabt effektiv kommunikation og hjulpet vores kunder med at flytte varer, markedsandele og holdninger i mere end 25 år. Vi er til for at skabe merværdi for vores kunder gennem succesrige online og offline kampagner.

God reklame. Hvad skal der til?

At arbejde med reklame er et privilegium, hvor vi som reklamefolk hver eneste dag har mulighed for at hjælpe andre til at skabe noget nyt og spændende, til at skabe fremgang, nedbryde fordomme, fremkalde smil, underholde – ja sågar redde liv, hvis kunden er i den branche. Det er et privilegium, der forpligter os til at skabe den bedste, mest effektive, gribende, underholdende reklame.

 

Når vores reklamer stjæler et øjeblik af modtagerens dyrebare tid, så lad os da gøre det med manér. Vi kan passende begynde med at skabe forudsætningerne for, at vi kan gøre vores arbejde ordentligt! Hvad der skal til for at lave god reklame. Til inspiration for reklamebureaudirektører, marketingchefer og andet godtfolk kommer forudsætningerne hér – i tilfældig rækkefølge:

 

·         Et pivåbent sind på begge sider af bordet. Og viljen til at ”kill your darlings”.

·         Mod, som i vovemod og ikke som i modarbejde.

·         Indsigt i kundens verden og udfordringer. Bureauet behøver ikke kende kundens markedsandele på kommaet. Men vi skal vide tilstrækkeligt til, at vi med sikker hånd kan adressere den rette udfordring.

·         En klokkeklar definition af målgruppen. Det er ikke nok at sige ”mænd” eller ”teenagere”. Vi skal kunne sætte et portrætfoto af en arketypisk repræsentant for målgruppen op på tavlen, når       vi idé-genererer. Vi skal vide, at det er ham hér, lige nøjagtig ham hér, vi taler til.

·         Vi skal som bureau ikke bare lytte og nikke, vi skal turde udfordre og stille de frække og forbudte spørgsmål.

·         Fuld tillid mellem kunden og bureauet, så alle kan spille med åbne kort, kaste  vilde idéer på bordet og ikke fedtspille, når det handler om at oplyse budgetrammerne.

·         Deadlines, der giver spillerum til at finde og booke den helt rette fotograf eller gennemføre nødvendige tests. Selv den bedste idé kan falde på en elendig, forhastet eksekvering.

 

Det var syv små og uskyldige ønsker. Mere skal der ikke til.

 

Ét klik - så er vi der!

Kontakt

Kontakt os. Vi sover med støvlerne på!