Nyheder

Vi flytter varer, markedsandele og holdninger

Hos Rechnitzer reklamebureau har vi skabt effektiv kommunikation og hjulpet vores kunder med at flytte varer, markedsandele og holdninger i mere end 25 år. Vi er til for at skabe merværdi for vores kunder gennem succesrige online og offline kampagner.

News don’t break, they tweet

Den, der er hurtigst og bedst til at tweete på Twitter eller poste på Facebook, bestemmer. Tag nu bare den valgkamp vi netop har taget hul på. Her kan især Twitter noget, som selv de strategisk bedst placerede lygtepæle, højtprofilerede tv-debatter og partilederrunder i den bedste sendetid ikke kan.

Via Twitter kan politikkerne dominere valgkampen, sætte dagsordenen og fremstå som mest handlekraftig. Lars Løkke kan aflevere sine budskaber frisk fra fad og helt ufiltreret. Udover at sætte den politiske dagsorden, kan han selvfølgelig komme i direkte dialog med sine følgere og mobilisere dem, når der skal hænges plakater op eller deles pamfletter ud på gader og stræder.

Når jeg tager udgangspunkt i netop Lars Løkke, er det ikke på grund af en politisk observans, men fordi Løkke er den danske politiker, der bedst forstår at udnytte Twitter til sin fordel. Enhver politisk journalist eller kommentator med respekt for sig selv holder nat og dag et vågent øje med Twitter. Så når Lars Løkke twitter midt om natten, og det gør han flittigt, er det hans tweets, der sætter dagsordenen, fylder spalterne og sendefladen næste dags morgen.

På samme måde kan virksomheder og organisationer bruge Twitter til at blive dem, der dominerer mediebilledet og styrer debatten i en for dem fordelagtig retning. Twitter giver også virksomhederne en unik mulighed for at følge med i, hvad kunder, meningsdannere og erhvervsjournalister siger om virksomheden og branchen, når der ikke er repræsentanter til stede. News don’t break, they tweet.

Ét klik - så er vi der!

Kontakt

Kontakt os. Vi sover med støvlerne på!